Det är inte många på mitt jobb som vet om vad som är på G för oss nu i oktober. Har hört skräckhistorier där par som berättar inte alls får stöd av sina chefer, usch så gräsligt.

Jag har berättat för både min nuvarande chef och min nya chef (byter tjänst inom företaget den 1 okt) och båda stöttar oss till 100%. Tackar allra ödmjukast för det!

För det är lite pyssel att få ihop det.

 

På ONSDAG nästa vecka (vore ju förargligt om vi kom dit fel dag i och med att jag skrev tisdag i ett tidigare inlägg…) så ska vi ju testa på att ta sprutor.

Måste också tillägga att min sambo ser fram emot att ta sprutorna på mig, jag ser inte fram emot det… Tror att det bor en sadist i honom. ;)

Iaf så ska vi samma dag ha en teambuilding-dag med nya gruppen. Passar lite dåligt… Men min nya chef är så kanon och säger att jag får dyka upp när jag kan och att dom är glada om jag hinner dit och mår bra.

 

Sen fick jag för 5 min sen info om att jag behöver åka till Norge i sept/okt. Lyckligtvis så var det några förslag på datum. De flesta av dem var dock mitt i urplock/ultraljud/insättnings-perioden.

Svarade illa kvickt att jag inte kunde åka under de datumen. Så nu får vi hoppas att det inte blir något krångel.

 

Vi längtar ju så in i norden efter att få börja med det här nu!

 

Älskade trasselunge! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0