Mitt beslut att inte jobba något mer efter semestern innan min mammaledighet känns så rätt!
Dels så har min hjärna helt stängt av allt som har med jobb att göra + att det börjar bli lite tungt nu. 
Imorgon har vi gått 35 fulla veckor så vårt gryn fyller 36 veckor imorgon. <3 Tänkt att det nu BARA är 4 veckor kvar!! Minns fortfarande den första tiden då vi inte ens kunde förstå hur vi skulle klara av att vänta så länge. Vi ville ju ha vår lilla skrutt på en gång + att vi ville berätta för hela världen. 
Och nu är vi här och det är snart dags - kan inte förstå det. :) 
Det kom en prins till världen idag idag, Kate Meddleton och hennes William fick en son. Stort grattis från osd till er! :) 
 
Idag när jag vaknade så hade jag ganska hög puls och det mesta som jag gjorde kändes jobbigt, hade även haft en jobbig natt då jag vaknade mycket. Vilade därför i hammocken hela förmiddagen med ett litet undantag då jag och kärleken åkte in till stan och handlade en repeter och en antenn (vi ville ha bättre täckning i stugan). Efter luchen började det kännas bättre så då gick vi ner till havet. Gisses va skönt det var där idag!! Stannade där i någon timme tills det började dra in isvindar så då gick vi hem. Efter stranden så åkte jag, kärleken och svärfar in och handlade mat. Det blir mycket handlingar då vi just nu är sex vuxna i hushållet. Bonussvärmor gjorde sedan stek som vi åt. Och sen var det dags för golf. Jag, kärleken plus hans bror och tjej gick tillsammans. En trevlig runda! Dock så var det lite drygt att gå de där fem kilometrarna... Revbenen gör rätt ont när jag går så långt. 
 
Glömde att berätta att vi häromdagen åkte till Kronoskogen och tog en prommis. Gisses va fint det är där! Vi, jag och kärleken, gick där och bara myste! <3
 
Nu är det dags att sova och ladda batterierna för morgondagen. Kan ev bli marknad imorgon, det skulle vara lite mysigt. :) God natt! Puss! 
 
Jag i Kronoskogen! <3
 
Jag och grynet äter körsbär från kärlekens mosters trädgård.
 
 
Badjävlar! :) 
 
Myser i solen med en av hundarna. 
 
En bild från kvällens golfrunda. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0