Klockan 06.30 imorse så kissade jag på stickan.
Och strax därefter så vändes vår värld upp och ner! 
Vi ska bli föräldrar!!! 
<3<3<3<3<3
 
Jag kan inte beskriva den lyckliga känslan som bor i mig just nu - det är obeskrivligt!
Jag tror inte att jag har förstått det ännu. Världens bästa julklapp!!
Det rann tårar från våra kinder, lyckotårar, när vi såg det andra strecket träda fram. 
Overklig lycka!! 
 
Det tar nog ett tag att smälta det här... Vi ska faktiskt bli föräldrar!! 
På vårt andra IVF försök så lyckades det.
 
Nu ska vi försöka att hålla det här hemligt för resten av familjen under dagen.
Det ska bli en julklapp! 
Kärleken har knåpat ihop tre stycken kuvert, ett till mamma, ett till pappa och ett till syster.
I kuverten står:
God jul mormor/morfar/moster önskar Grynet.
Vi ses 2013-08-29
 
Det är så mycketkärlek nu så jag spricker!! 
 
Älskade lilla Grynet! 
<3
 
 

Kommentarer
Postat av: dagijuli

åh stort stort grattis till plusset. är så himla glad för er skull. Brukar följa din blogg o har hållt tummarn hårt. visst är det en obeskrivlig känsla.. helt otroligt. kram o god jul !!! vi ska också ge bort den bästa julklappen nånsin... efter nästan 2 års försök... =)

Svar: Åå men va härligt att ni också ska ge bort en sån härlig julklapp! Bästa man kan få! :) Hur har ni tänkt berätta det? Ha en härlig julafton! Kram!
enmammapavift.blogg.se

2012-12-23 @ 17:52:01
URL: http://www.dagijuli.blogg.se
Postat av: Anonym

hej
jo vi har tänkt att ge bort en bild från vul till svärmor och svärfar ..vi har ju varit p vul redan o hade äran att få det för vi gjorde utredning... jag känner int å mkt så jag var orolig o vi fick komma.. då passade vi på att be om en extra bild att ge bort;) sen har vi köpt t-shirtar där det står världens bästa farmor på resp farfar .. o även en till min pappa och bror där det står världens bästa morfar på resp morbror.
hur har ni tänkt att berätta?? eller åh jag e så dum dt skrev ni ju =) =) =)
god jul!!!

2012-12-24 @ 06:58:10
Postat av: dagijuli

oj skrev frågan i förbifarten.. ni skrev ju hur ni skulle göra;) hihi

2012-12-24 @ 06:58:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0