Oftast så bloggar jag från vår Ipad här hemma och då har jag haft svårt att lägga upp bilder.
Det var kors i taket i går när jag lyckades med en bild på lilla ägget.
Kanske någon mening med att det gick med just den bilden. ;)
 
Men iaf så har jag ganska många bilder från den här resan och jag tänkte dela med mig av några nu när jag idag bloggar från datorn.
:)
 
Vår resa norrut hem till föräldrarna blev en snöig historia....
När klockan slagit 21 och vi fortfarande var många mil från föräldrarnas hus så fick vi stanna på en mack och ta sprutorna.
Ett roligt minne mitt i snöstormen. :)
 
 
Kärleken blandar medicin i bakluckan. ;)
 
På söndagen när vi åkte hem igen så var det gnistrande vackert.
 
Av akupunktören får jag örter som jag ska göra avkok på.
Smakar allt annat än gott och ser ut som något som man krattar ihop från backen i en tallskog...
  
På utplocksdagen fick vi se alla fina äggisar. <3
Här en bild på fina äggblåsor. 
 
Här ser man tydligt nålen som punkterar äggblåsan och suger ut äggen.
 
Och här är en bild på det första ägget som plockades ut. <3 
 
När alla ägg är plockade så blir det frukostmys på rummet. Underbart!!
Man får nämligen inte äta något på morgonen innan operationen så lyckan är stor när man äntligen får äta.
 
 Nu ska jag gå ut i köket, tända två ljus och slå in lite paket.
Mys!
 
Ha en härlig söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0