Idag är det julafton, verkligen en speciell sådan också! :)
 
Går omkring i ett litet lyckorus. <3
 
Familjen fick sina kuverts morse. Vilken glädje!! 
Det rann tårar från oss alla och det var så skönt att få berätta.
Både mormor, morfar och moster sa att det var den underbaraste julklapp de kunnat få.
Det var även den underbaraste julklapp att få ge. :)
 
Ikväll, efter Kalle, så kommer min faster, fasters man, kusin och farbror hit till oss.
Då ska min faster få ett kuvert hon med. Faster har alltid varit som vår extramamma så det känns väldigt speciellt.
Det ska bli sååå kul!!
 
Kärleken är just nu ute och åker skoter med grabbarna så han blir nog borta en stund.
Mamma och pappa är ute och går så då är det bara jag och syster hemma. 
Strax blir det en dusch och göra mig (oss) lite julfina. ;) 
 
Nu ropar syster att det är dags för fruktstund. ;) 
 
Önskar er alla en fantastisk jul! 
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0