Har fortfarande svårt att förstå att vi ska bli föräldrar - men gisses va glad jag är för att vi ska det!! :D
 
Grynet gör sig påmint väldigt ofta...
De gravidsymptom jag har just nu är:
Ofta magont, känns typ som mensvärk. Och det drar och sliter i äggstockarna.
Ibland känns det som om att grynet försöker byta plats på dem. :/
Brösten spänner också en hel del, mest på utsidan mot armarna.
Bröstvårtorna ömmar också lite.
Sen har vi ju illamåendet.Helt plötsligt att kan det slå till.
Bla så slog det till mitt i julklappsutdelningen och syster fick smita iväg och göra en skinkmacka till mig.
:)
 
Men jag tar mer än gärna alla dessa symptom - så mycket lättare att leva med dessa än att leva ofrivilligt barnlös.
 
Tanken var att vi skulle renovera föräldrarnas ena badrum här hemma nu under julen.
Renoveringen är i full gång men jag får inte vara med...
Det här med att dra i sig massa gifter från färg och annat är ju inte så bra.
Därför så sitter jag här nu och bloggar medan älskling och syster målar.
 
Vi var inne på stan en sväng idag för att kolla mellandagsrean.
Det var inte så mycket att ha om jag ska vara ärlig.
Var lite sugen på en tröja men hittade ingen fin.
Får ta det sen när vi kommer hem till storstan igen.
 
Snart är det nyår, kul!!
Jag och kärleken summerade 2012 och vi kom fram till att det varit ett grymt bra år!
Nu hoppas vi att 2013 kommer att bli lika härligt! <3
 
Nu ska jag kolla in försäkringskassan hemsida och försöka förstå mig på det här med föräldraledighet.
Verkar vara en djungel....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0