Även fast det är fantastiskt mysigt att vara hemma hos föräldrarna så är det också jätteskönt att komma hem.
Saknat lägenheten, sängen och att inte bo i en resväska.
:)
 
Vi åkte hem i lördags efter att vi varit på begravning för min kära faster.
Jag tycker att det är så vansinnigt jobbigt med begravningar...
Se alla människor man tycker om gråta och ha sorg.
Usch så jobbigt...
Men samtidigt så var det självklart väldigt fint och vackert.
Fina faster vila i frid!
<3
 
Imorgon är det nyårsafton!
Finaste vännerna kommer över och vi ska laga trerätters tillsammans.
Vi blir fyra vuxna och två små gryn.
<3
Tänk så det kan bli, lyckligast av alla!
Vännernas lilla gryn kommer i slutet av maj och vårt lilla gryn är beräknat till slutet av augusti.
Jag och väninnan ska skåla i alkoholfri cider medans karlarna får ta både en och två drinkar.
 
Passar nu på att önska ett riktigt Gott Nytt År!
Och jag hoppas så innerligt att ni alla som längtar efter ett plus på stickan kommer att få det väldigt snart!
Jag håller tummarna!
 
Nu Avatar med kärleken och lite godis. <3 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att ni fått ett plus!! :-) Hoppas allt går bra!

Svar: Tack så mycket! :) Det hoppas vi verkligen också!
enmammapavift.blogg.se

2013-01-01 @ 20:56:39
URL: http://ofrivilligvantan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0