Efter några sista intensiva juldagar i stan så kom vi nu hem till familjen i går kväll! 
Gud så skönt! 
Trots varningar i både radio och tidningar så gick det väldigt smidig att åka hem.
Fina vägar och väldigt lite bilar.
 
På vägen hem igår så stannade vi till hos svärmor och drack lite glögg och bytte julklappar.
Mysigt! 
Lämnade även julklapparna till älsklingens systerbarn då vi inte kommer att träffa dem i jul.
 
Hitills så har det varit en slapp dag idag. 
Det var två stressiga sista jobbdagar jag hade så vila passar mig utmärkt nu! 
Snart ska vi dock börja göra lite julgodis.
Älskar när familjen är samlad och vi gör saker tillsammans. 
Julklapparna ligger under granen, det är ljus tända och julmusik.
Åååå love it!! 
 
Och ingen ovälkommen "gäst" ännu....
Testdag imorgon.
Jag vet vad jag önskar mig allra mest i jul! 
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0