Det som är värst med att vara i den här karusellen är ju all väntan...
Man vill ju bara att det ska bli testningsdagen! :)
Men än får jag hålla mig i skinnet, det är ju faktiskt inte så många dagar kvar så jag får stå ut.
 
Symptom...
Njae, inte några speciella.
Har inte haft ont i magen de senaste dagarna men nu har jag lite.
Brösten spänner också lite men inte så allvarligt.
 
Det är nu bara 3,5 arbetsgad kvar och ikväll är det den stora julfesten.
Den här veckan kommer att ta slut i ett nafs!
Temat ikväll är 20-talet.
Galet kul!
Klänning och krimskrams är inhandlat och håret ska fixas om nån timme.
Ska dansa, dansa, dansa ikväll!
:)
 
Längtar till fredag då jag får åka hem och träffa min älskade familj igen.
Ni fattas mig! <3
 
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0