Nej, inte heller igår hade det kommit något brev från kliniken angående vår frysisar.
Lite bekymrad...
Hoppas på att det bara är så att det tar lite tid innan vi får brevet.
Vill ju så gärna att vi kunnat frysa något ägg iaf, det är ju sex stycken som långtidsodlas. 
Våra små frysisar! <3
 
Fick idag veta att en tjej på min grupp ska få en liten knodd i juni.
Jag blev faktiskt innerligt glad för hennes skull!
Vet inte alls något om hur deras resa sett ut men jag unnar henne det så väl.
Risken när man får höra sådana här goda nyheter kan ju annars vara att man går ner sig lite.
Skönt att det inte blev så idag.
:)
 
13/12 idag och lucia!
Jag började morgonen i soffan under mysfilten tillsammans med ett glas varm mjölk.
Hög mysfaktor!  
Kärleken bangade, ont i halsen och skruttig så han stannade i sängen. =/
Nu är det strax hemgång från jobbet och sen vidare till lussefirande hos goda vänner - om kärleken är frisk...
Är han inte det så får jag fixa lite lussemys bara för oss.
Blir till att köpa lussekatter för alla de vi gjorde (på 1 liter!!) har redan tagit slut...
Råttor i frysen!
 
Glad lucia (eller vad man nu säger).... :)

Kommentarer
Postat av: Cohen

Haha, så det är därför mina lussebullar är slut, måste vara råttorna i frysen :D

Svar: Haha, har du också råttor?? :) Tänk att man ska behöva lägga råttfällor i frysen också.;)
enmammapavift.blogg.se

2012-12-16 @ 15:57:34
URL: http://www.ettlivblirtill.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0