Det finns nu ett litet gryn inplanterat hos mig. <3 
Känner mig så himla glad över att vi även denna gång fick möjligheten att plantera in ett ägg.
Det kunde ju lika gärna ha gått så illa att inget av de 12 äggen klarade sig....
Usch, hemska tanke!
Men, här ligger jag nu i soffan och ruvar.
<3
 
Vid vårt första IVF så plockade vi ut 9 st ägg och ett klarade sig genom befruktning och delning.
Nu vid vårt andra IVF försök så plockade vi ut 12 ägg och 7 (!!!!) klarade sig genombefruktning och delning. 
Vilken LYCKA och kärlek det var när vi fick reda på det!!  
 
Så nu har 1 av dessa 7 planterats in hos mig och de resterande 6 långtidsodlas för att förhoppningsvis kunna frysas. 
Tack Menopur och ICSI!
Så nu väntar vi spänt för att få höra hur det gått för våra 6 odlare.
<3
 
En bild på vårt lilla gryn. 
<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0