Ja, tänk att vi fick frysa två äggisar. Sååå glada vi blev när vi öppnade brevet.
Ett viktigt steg! 
:)
Det finns ju alltid en risk att äggen inte skulle klara en upptining men vi får hoppas att det går vägen, om vi nu behöver använda oss av dem. ;) 
Vår kompisar fryste ner 17 (!!!) st. Lite överstimulering där. ;) 
 
Försöker fundera på om jag har några symtom.
Har ont i brösten och lite hugg i magen då och då.
Inget speciellt med andra ord.
De två senaste dagarna så har min temp gått upp lite ytterligare.
Försökte googla på det men det var inte så lätt. Gav upp.
 
Hade ett "snack" med mamma idag....
Senaste tiden så har hon pratat väldigt mycket om en bebis som fötts i vår närhet.
Jag älskar den ungen, utan tvekan!! :) <3
Men det blev faktiskt lite jobbigt att prata med mamma när hon hela tiden tog upp ämnet.
Jag vill ju att det ska vara min bebis hon är så glad för...
Det slutade med att vi båda satt och grinade i telefon.
En fin stund! <3
 
Vi har svärmor boende hos oss i helgen och ikväll ska vi ha myskväll.
Vi ska laga fläskfilégryta och sen kolla en film.
Mysbrallor och tofflorna på. 
 
Ha en härlig lördagskväll! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0