Nu i dagarna så händer det - lilla grynet fäster.
Galet spännande!
Så egentligen vet min kropp redan nu om det är så att vi blir gravida denna gång.
Önskar att kroppen kunde tala om för mig så att jag slapp fundera.
Lite irriterande, jag är en nyfiken människa.
:)
Hoppas iaf att grynet har det supermysigt där inne.
Försöker hålla mig varm och "gosig" så att han/hon trivs.
 
Det är ju inte alla dagar som man känner sig på topp.
Igår kände jag mig lite vissen över att jag "tappat" mig själv litegrann.
Det har varit svårt att träna och jag känner mig inte så fin när jag går runt i myskläder här hemma...
Bedyrade för min sambo att det kommer att bli bättre sen när jag kan börja träna igen.
Då säger han att det spelar ingen roll, att han älskar mig lika mycket nu som innan, och att han älskar mig för att jag går igenom detta för oss.
Vill man bara krama honom eller??
Gisses vilken tur att jag träffat så rätt.
<3

Kommentarer
Postat av: Cohen

Åh känner igen mig så väl, i att både såsa runt i mjukisar och känna sig "plufsig" för att man inte tränar så ofta/hårt som man brukar och i att ha en karl som säger att han älskar en ändå och för att man går igenom allt detta :-) håller tummarna för din ruvning!

Svar: Gud va skönt att höra det finns fler som känner som jag. :) Och vilka härliga män vi har! Mjukisbrallan är på även idag, men har tänt lite ljus och lagar lite finmiddag för att visa att han är bäst i världen. ;) Och tusen tack för att du håller tummarna för oss! Stor kram!
enmammapavift.blogg.se

2012-12-10 @ 16:44:16
URL: http://www.ettlivblirtill.wordpress.com
Postat av: L

Vilken go kille du har :)
Ibland får man ha ful kläder på sig :D

Svar: Ja och enligt mig är han ju bäst i världen. Speciellt vid såna här tillfällen då man känner sig allt annat än fin. :)
enmammapavift.blogg.se

2012-12-11 @ 08:21:01
URL: http://thatsliife.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0