När man gör en IVF så får man tåla lite.
Det är inte alltid en dans på rosor. Men man vet att allt kommer att vara så värt det när man väl har sin lilla skrutt i famnen.
<3
 
Jag har sen utplocket haft ganska ont i magen. Den har varit svullen som en ballong!
Svårt att gå, öm när jag ska röra mig och svårt att ligga mer än på rygg när man ska sova.  
Blir då lite svårt med kläder också... 
Klär mig vanligtvis i lite åtsittande kläder men nu är det tält som gäller.
Och att knäppa byxorna känns far far away!
Förutom magen som trilskas lite så har brösten börjat ömma.
Det blir så av Lutinus, progesteronet som jag tar nu.
 
Har ju sedan en tid tillbaka mätt temperaturen varje morgon...
Och temepraturen har blivit lite bättre (jämnare och stabilare) denna månad mot förra.
:)
Men, å andra sidan är jag ju hög på hormoner...
Här är förra cykelns temp - utan hormonpåverkan.
 
 
 Och här är nuvarande cykelns temp - väldigt hormonpåverkad. ;) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0