Man får tro vad man vill om den "andra" världen, spännande är det iaf. 
I lördags träffade jag min mammas väninna B.
Vilken underbar kvinna!
<3
Mamma hade bokat tid hos henne åt mig i lördags.
Fick en stor bamsekram när jag kom och lugn och harmoni spred sig i min kropp.
Härlig känsla! 
B utförde healing och sedan avslappningsmassage. 
Underbart! 
 
Efter massagen satte vi oss ner i soffan för att dricka te tillsammans.
Fick två ord, Tålamod och Lek.
Kändes så träffande så tårarna trillade ner för kinderna.
Hon berättade även om det starka hon känt när jag kom in. 
<3
Å vad jag fick nya krafter efter stunden med B.
<3
 
Och imorgon är det dags för äggplock på kliniken.
Blandade känslor, nervös, glad, förväntansfull, rädd, lycklig.
Allt i en salig röra.
:) 
 
Återkommer förhoppningsvis imorgon och meddelar hur det gick.
Skriver jag inget så är det för att jag ligger däckad i soffan av allt morfin.
 
Ha en härlig måndagskväll - här vankas det besök från Härnösand, glögg och lussekatter.
:)

Kommentarer
Postat av: Malin

Hittade din blogg när jag googlade runt på olika ofrivillig barnlösa bloggar...jag vet inte vem du är.. men du ska veta att jag håller alla tummar och tår för att allt ska gå bra vid äggplocket!!
*styrke kramar till dig!*

Svar: Tusen tack Malin! :) Blir så glad för dessa peppande kommentarer. Plocket gick bra, ska försöka orka blogga om det senare ikväll. Lite morfintrött ännu.
Stor kram till dig!
enmammapavift.blogg.se

2012-12-04 @ 18:53:38
URL: http://vntarlngtar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0