Temperaturen sjönk imorse....
Inte bra alls!!!
Från att stadigt ha legat på 37,0 till 37,2 så dök den till 36,8.
Så vi konstaterade att det nog inte är någon bebis i magen denna gång heller.
Suck!!
 
Men jag känner mig ändå ganska lugn och stabil, inte varit ledsen hittills.
Har väl kanske känt på mig att det skulle ta nått försök till innan det var dags.
Fick ju trots allt ordet: Tålamod.
 
But it aint over until the fat lady sings!!
Så vi fortsätter att hålla tummarna för en julbebis. <3
 
Nu längtar jag bara efter att få åka hem till familjen och mysa.
Gud så härligt det ska bli!
Två veckors ledighet, bara ta det lungt och ta dagen som den kommer.
Och självklart åka pulka, skoter, spark, bygga snögubbar och annat mys. ;)
Kärlek!!
 
En speciell hälsning till mig älskling.
Du är bäst och jag älskar dig så oändligt mycket!
Vill inte finnas till om inte du finns vid min sida.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0