Alltså de här avkoken på örterna som jag ska dricka är så äckligt!!
Det ser ut som kaffe, lite ljusbrunare kanske, och det smakar så starkt och beskt så jag kan med nöd och näppe dricka det... 
1-2 dl blir det per dos och jag ska dricka två doser per dag. En på morgonen och en på kvällen. 
Har precis druckit min första dos och hoppas på att den stannar kvar i magen. 
Stod i badrummet och drack ifa det skulle komma upp på en gång. ;) 
Men allt det här är sååå värt det när vi får hålla vår lilla trasselunge. 
<3
 
 

Kommentarer
Postat av: PiOmiO

När blir er nästa IVF behandling? Vi fick avbryta vår behandling förra veckan pga äggblåsorna inte växt som de skulle så nu väntar vi och väntar på att nästa behandling kan starta. Med planerat ÄP v. 9 (låååång väntan)

Svar: Heej, å nej va tråkigt att ni behövde avbryta!! =( Har du Puregon eller Menopur? Har hört att Menopur gör att tillväxten är seg i början men drar igång på slutet. Måste ni hoppa över en månad nu innan nästa försök? Vi ska börja vår nästa IVF nu idag faktiskt. Fick min mens igår så det är dags att börja spruta igen. Blandadde känslor. =)
enmammapavift.blogg.se

2012-11-22 @ 18:36:47
URL: http://www.piomio.blogg.se
Postat av: PiOmiO

Jag sprutade med Gonal-f. Ja fick min "mens" fyra dagar senare... knappt någonting, och absolut INGEN menssmärta..Sen känns det lite oklart om jag får börja på nästa eller inte, det beror lite på om jag får börja på CD 1 Eller CD21 (i normala cykler) om jag ska börja efter ägglossning så får jag använda mig utav ÄL stickor och sedan när jag har ÄL så får jag börja spraya 7dagar senare.. det beror på vad vad dom tycker... Härligt att vara igång.! Vi får dock njuta av julen först ;-) utan någon bulle i ugnen tyvärr .. *kramen

Svar: Jäkla krångel det ska vara att få nått så naturligt att fungera.... Men den dagen det sen fungerar så är det värt varenda spruta och varenda dag av kämpande! Hur länge har ni försökt? Vi får önska oss i julklapp att vi snart har varsitt frö i som växer i magen. Kramen!!
enmammapavift.blogg.se

2012-11-23 @ 18:57:48
URL: http://www.piomio.blogg.se
Postat av: PiOmiO

Har försökt sedan Augusti 2009 http://piomio.blogg.se/2012/september/presentation.html Detta är första inlägget i bloggen, och den uppdaterar jag hela vägen och fyller i "historian" ;-) Där kan du se vår resa hittills.

Svar: Då har du också en gedigen resa bakom dig.... Följer dig gärna. :) Det är så väldigt skönt att få skriva av sig och få utlopp för alla känslor, både glada och ledsna. Stor kram!
enmammapavift.blogg.se

2012-11-25 @ 13:07:17
URL: http://www.piomio.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0