Jag har inte varit så aktiv här den senaste tiden, insåg idag efter mitt "break down" igår att jag har saknat bloggen.
Saknat att kunna "skriva av mig" alla tankar och känslor.
Det är ett virrvarr av känslor utan dess like....
 
Anledningen till att jag tog en paus var för att att jag behövde varva ner och ta det lungt.
Min kropp gick på högvarv.
Och jag tror att det är bra att ta det lite lugnare och ta bort vissa moment i livet.
Facebook är bla ett minne blott.
Även tv-tittande har minskat.
Nu är det musik och ljus som dominerar vardagskvällarna här hemma.
 
Det har nog hänt en hel del sen jag skrev sist.
Har bla fått min mens igen så igår kväll började vi med sprutorna.
Hämtade alltså ut ytterligare ett lass med medicin på apoteket härom dagen.
Det är tur jag har högkostnadsskydd...
Denna gång så byter vi ut Puregon mot Menopur.
Hoppas på lite bättre resultat.
:)
 
Har också gått frekvent till akupunktören.
Börjar bli lite van med alla nålar även fast det inte är så skönt.
Dricker mitt "äckeldricka" och håller mig varm.
Sockeravhållsamheten går också bra, iaf för det mesta.
Det slank ner några pepparkakor häromdagen och även en underbar dessert hos ett par vänner när vi var på middag.
Men inget godis.
 
Min temeraturkurva har varit lite svajig. Inte så bra enl akupunköten.
Försöker att få det fixat nu men det tar väl lite tid.
 
Mensen var väldigt sen denna månad, trodde att jag var gravid... Trodde ganska hårt på det denna gång också.
Mådde knas, yr i huvudet och varm/kall om vartannat.
Men icke, den kom. På dag 31.
Min mens kommer i princip alltid mellan dag 26 och dag 28.
Det är ju iofs inte så konstigt att den kom lite sent, så mycket i mitt liv som jag ändrat senaste tiden så måste väl kroppen fått en chock.
 
Igår kväll kom min syster hit på besök, hon ska bo hos oss i minst en vecka.
Ska bli underbart att ha henne här!
<3
 
 Nu ska det tas en spruta här. 
:) 
 
Trevlig kväll och helg!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0