Nu äntligen ligger vi hemma i sängen hos mamma och pappa. 
Alltid så härligt att vara nära familjen. 
<3
 
I morse besökte vi kliniken för att göra ett ultraljud. 
Det visade sig, som vanligt, att det är lite bättre fart i den högra äggstocken. 
Där hittade man 8 äggblåsor i jämn storlek. 
På vänstra sidan hittades en lite större äggblåsa och några mindre.
Jätteglad att det fanna några äggisar!! 
Efter UL så var man inte helt säker på vilken dag det skulle bli äggplock så därför fick jag ta ett blodprov också. 
Några timmar senare när jag kommit tillbaka till jobbet så ringde klinilen upp mig och meddelade att det är tisdag som gäller. Spännande!!! :D
 
Skulle också behålla samma dos Menopur, inget behövde ändras så vi stannar kvar på 225 enheter. 
 
Som sagt så är vi hemma hos mina föräldrar nu. 
Direkt efter jobbet så packade jag, min lillasyster och sambon in oss i bilen för att åka norrut. 
Det blev en snöig resa!!! 
När man tar de sprutor som vi tar nu så ska man ju ta dem samma tid varje dag. 
Vi har valt kl 21.00.
När vi åkte från jobbet så tänkte vi ju absolut att vi skulle vara framme vid nio. 
Så blev icke fallet....
Ett hungerstopp och snökaos gjorde att vi kl 21.00 fick lov att stanna på en mack för att ta sprutorna. Kärleken stod i bakluckan och blandade medan snön stormade utanför. Vilken syn, hahaha!!!
Försökte att smyga så gott det gick så att folk inte skulle undra vas vi höll på med. 
Det gick iaf bra och sprutorna är tagna. 
:) 
 
Nu hög tid att sova. 
Natti, natti!! 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: L

Oh lycka till på tisdag =D

Svar: Tack snälla du!! :) Kram!
enmammapavift.blogg.se

2012-12-02 @ 12:57:00
URL: http://thatsliife.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0