Ja, jag säger då det, dessa hormoner rockar verkligen loss i min kropp.
Igår var det tårar och bedrövelse över typ allt och inget... Inte kul!  
Idag är det raka motsatsen, mycket trevligare. :)
När vi tog sprutorna för en kvart sen så hade kärleken lite svårt att sticka mig för att jag inte kunde sluta skratta.   ;) 
 
Jag var ju på ultraljud imorse för att se om blåsorna växt till sig. Visste visserligen redan innan besöket att de hade växt, magen är svullen nu och öm! Lite svårigheter att gå utan att det gör ont.
Läkaren sa iaf att de växt till sig fint och att det är dags för utplock på måndag - HURRRRAAA!!! 
Så spännande! :) 
Och på onsdag är det sen dags att plantera in ett fint litet ägg som ska växa i min mage. Kärlek!
 
När min älskling kom och mötte upp mig efter jobbet idag så hade han med sig en jättefin bukett med blommor. Sötnosen! 
Och så fanns där ett litet kort med ett par jättefina örhängen från Tomas Sabo.
Ååå så glad jag blev!! Har önskat mig dem länge! :)
Mys!
 
Nu är det fredagskväll och vi har inget inbokat i helgen. Hur skönt är inte det!? 
Kärleken tog sig ett glas vin, det gjorde inte jag... Får väl förhoppningsvis leva med det ett tag nu. ;)
 
Puss, kram och trevlig helg! 
 
 
Svullen mage... ;) 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0