Torsdag idag och jag är fortfarande sjuk. Hade hoppats på att gå till jobbet idag men icke! När jag vaknade imorse så tyckte inte kroppen att jobb var en bra idé alls. Så här ligger jag i sängen, fortfarande... 
Det positiva med den här veckan är ju att jag har vilat mycket, det känns bra eftersom att det inte är min starka sida annars...
 
Imorgon är det ultraljud igen, spännande att se om de små blåsorna växt till sig. Det känns iaf att de växer och blir större. Ömt i magen och ryggen, men jag tar gärna den smärtan så att jag vet att det händer något. :) 
 
Pratade med min vän som plussade häromdagen. Hon är i vecka sju nu och mår illa som tusan på morgonen. Innan hon går upp så måste hon äta en halv banan. Hihi, hon såg så trött ut när hon sa det. Men vi vet ju att alla krämpor, sprutor och smärtor är värt besväret när bebisen väl kommit. :) 
 
Pratade också med min andra vän som ska få sin bebis nu i november. För henne är det dags att skriva förlossningsbrev nu, himmel va fort tiden går!! :) 
 
Jag har börjat oroa mig lite inför utplocket... Ser inte fram emot alla sprutorna... Men nu är det bara att "gört", det blir nog några resor värre när det är dags för förlossningen. ;) 
 
Min älskling har blivit riktigt duktig på att hantera alla sprutor nu, värsta proffset på att blanda och injicera. ;) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0