Tänka sig, ikväll ska vi inte ta nån spruta, känns konstigt men fiiiint! :) 
I fredags kväll så tog vi den sista Puregonen och den sista Cetrotiden och igår så tog vi Ovitrellen, alltså sprutan som sätter igång ägglossningen. 
Ovitrellen var som Puregonen, dvs en "penna", tycker att de sprutorna är bättre än de andra.
Och i morgon bitti (!!!) så ska vi göra äggutplocket. Gisses så fort det gått! 
När man väl går och väntar så tycker man att det går väldigt långsamt men sen helt plötsligt är det ändå dags.
 
Är lite nervös... Men det ska gå bra har jag bestämt mig. :) 
Hoppas på flera fina ägg, det skulle ju vara fantastiskt om vi även hade sån tur att vi kunde frysa ner några. 
 
Idag har jag mått rätt knasigt. Varit sååå varm! Fått lov att gå ut på terrassen och svalka mig flera gånger. Men det är väl hormonerna stökar runt. 
Förkylningen har inte heller gett med sig vilket jag håller på att bli galen på! Det har hållit i sig i över en vecka...
Riktigt sugen på att komma tillbaka till jobbet på riktigt nu! Började det nya jobbet 1 okt men har bara varit där en dag hittills och inte kommer jag att vara där imorgon heller...
Men jaja, jag får nog jobba så det räcker tids nog. ;)
 
Längtar tills imorgon! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0