Det här är berättelsen om vår resa, resan från att vara en lycklig familj på två till att bli en lycklig familj på tre. 
Välkommen till oss och vår vardag! 
 
Resan har egentligen inte börjat precis nu, vi har redan rest i över ett halvt år. Självklart hade vi hoppats att resan inte skulle varit så trasslig som den varit och att vi skulle varit tre som låg här hemma i sängen och söndagsmyste nu men så har det inte blivit. Så vi väntar fortfarande på vår älskade trasselunge. 
 
Att bli föräldrar kan tyckas vara ganska enkelt, man gör så som man fick lära sig på biologin och sen kommer det en bebis om nio månader. Så enkelt är det inte, i alla fall inte för alla, i alla fall inte för oss. 
Även jag har trott att det skulle vara enkelt att bli gravid den dag jag var redo, liksom bara att trycka på en knapp. Fick lära mig den svåra vägen att det är inte så lätt. Det kan göra mig ledsen vissa dagar, men jag både tror och hoppas att det faktiskt är vår tur snart. 
 
I slutet av denna månad så kommer vi att påbörja en IVF-behandling på St Görans sjukhus i Stockholm. 
 
Förväntansfulla, nervösa och glada! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0