När jag kom hem idag så kikade jag lite på ett program på tvåan om gravida när jag lagade mat. 
Det speciella med det här programmet var att mammorna antingen rökte eller levde på snabbmat. Hur f*n kan man röka 20 (!!!!) cigaretter om dagen eller enbart leva på pizza och choklad när man är gravid?!? Jag blev så illa till mods och upprörd att jag knappt kunde fortsätta titta. Så fruktansvärt egoistiskt!! 
Grr! 
 
Nu är klockan halv nio och vi ligger i sängen och slötittar på Äntligen Hemma. Vi gillar renovering och att fixa med hemmet så det är ett kul program att se. 
Grynet har det varit full fart på nu på kvällskvisten. Mysigt! :) Kärleken lade sin kind på min mage och då kickade lillskruttan till honom, hihi. :) Det är så fantastiskt att känna henne varje dag! 
Har dock inte vant mig vid hennes "kullerbyttor" när magen står åt alla håll. Det är lite läskigt. :) 
 

Kommentarer
Postat av: Leah

Ahh fy det där pogramet var vedevärdigt :/

Svar: Ja men verkligen!! Gud så arg jag blev... *suck*
enmammapavift.blogg.se

2013-04-18 @ 19:03:22
URL: http://hael.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0