Jag njuter verkligen av att vara gravid! Är stolt över min mage och blir så lycklig när jag känner att vårt lilla mirakel sparkar där inne.
Nyss låg vi i sängen och vilade och grynet kikade pappas hand två gånger. <3 Kärlek!
 
I går gick vi ut på FB och berättade att vi väntar barn. Roligt att få berätta för även de vänner som inte man står jättenära. Vi hade knäppt en bild på mig med magen och sambon lade upp ett kollage med bilen på mig samt två bilder på grynet. Så många fina grattishälsningar vi fick. <3
 
När vi gick ut med nyheten så fick jag samtidigt reda på att TRE kompisar till ska ha barn. :) En i början av augusti och två i oktober. Spännande!! En utav dessa tre bebisar var en inseminationsbebis och de andra två tror jag är skapade på naturlig väg. Det är verkligen många bebisar runt omkring oss nu vilket är jätteroligt.
 
Iom att vår lilla skrutt kommer att bli den första bebisen på länge på min sida av släkten så kommer nog lillan att bli ganska bortskämd. :) Mamma ringde i helgen och berättade att hon köpt en tröja, i går skickade svärmor en bild på två klädset som hon köpt och idag ringde mamma och berättade att hon köpt ett par byxor också.
Det är ju så mysigt och de är verkligen glada att bli mormor/morfar/farmor/farfar.
 
Vi längtar efter dig grynet! <3 Världens sötaste fot! <3
 
 

Kommentarer
Postat av: Leah

Stort grattis :)

2013-05-07 @ 20:48:23
URL: http://hael.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0