Sen i måndags så har jag varit hemma från jobbet. Det började redan i torsdags då jag kände mig hängig... Skippade yogan och åkte hem istället.
Hade min fina kompis E på besök och den fantastiska kvinnan hade städat HELA lägenheten när jag kom hem. Förutom städningen så hade hon kört diskmaskinen, tvättat och hängt kläder + lagat mat. Vilken dröm att komma hem till!! Kunde inte tacka henne nog. Hon är bra hon min fina E! <3
 
Jobbade på fredagen men hängde inte med gänget ut och käkade på kvällen. Är man inte pigg så är det inte roligt.
Lördagen kämpade jag också på iom att vi hade middagsbjudning här hemma.
Vi hade grillinvigning för säsongen på terrassen. Vi hade grymt härlig tur med vädret och vi satt och njöt i soffan i solskenet och tog för oss av hamburgerbuffen som vi dukat upp. En riktigt bra kväll!
Söndagen fixade vi en hel del med lägenheten och rensade rabatterna på terrassen. Vi var även iväg och köpte två nya solsängar och en byrå till hallen. Men sen så blev det lite för mycket och orken tog slut...
Så måndag, tisdag och idag har jag legat hemma i sängen. Tänkte gå till jobbet idag men hostan i natt tog kol på den energi som jag behövde av sömnen så det blev en dag till hemma i sängen. Men imorgon blir det jobb!
 
Imorgon bitti har jag också ett "mamma-möte" hos barnmorskan. DET ska bli kul! :)
Vet inte riktigt vad det innebär men vi är en grupp mammor som ska träffas hos barnmorskan iaf. Kul att se om det är någon mamma som bor i närheten av oss och som man connectar med. :)
 
På fredag drar vi iväg en sväng. Vi är långlediga men har inte riktigt bestämt vad vi ska göra. Men en tur blir det iaf. :)
 
Igår var jag och kärleken in på KappAhl och köpte lite kläder till vårt lilla gryn. <3 Såå mysigt! Det blev en body (gratis från KappAhl) fron Newbie och fyra pyjamasar. Vårt lilla hjärta!
 
Vi längtar som galningar efter henne men jag har försökt förklara för henne att även fast mamma och pappa längtar efter henne så måste hon stanna kvar i magen till slutet av augusti.
Hon börjar växa till sig ordentligt nu - det både syns och känns. ;) Magen buktar åt alla möjliga konstiga håll och jag börjar få en rejäl kula. Pure love!
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0