Då har vi varit hemma i Dalarna i 2,5 dag och det har varit full rulle hela tiden. :)
Just nu så sitter vi dock i soffan och slöar framför tv:n. Skönt!
 
Vi åkte ju i torsdags lunch och tog ett stopp hos kärlekens mamma för lite försenad lunch. Vi hade önskat oss stuvade makaroner och bacon och det blev det. Dessutom jordgubbar och glass till efterrätt. :D
Vi stannade nån timme innan vi fortsatte resan. Iom att famiiljen inte var hemma när vi kom hem så åte vi över till våra goda vänner M&G + lille O. <3 Så mysigt att ses igen! Vi fick även en present av dem, den present som vi egentligen skulle ha fått när de var och hälsade på oss i juni men som glömdes kvar hemma på köksbordet då, det var en jättefin egenkomponerad korg med bebissaker. <3 Sååå gulligt!! Bla så var där nappar, blöjor, gossedjur, babyolja och lite annat småt och gott som man behöver till en ny lite familjemedlem.
 
Sen åkte vi hem till familjen och det blev ett kärt återseende. Mamma kunde knappt hålla tillbaka tårarna när hon fick klappa på magen igen. :) 
 
På fredagen så hade vi 20-års kalas för min lillasyster. Hipp hipp hurrrraaa! :) Vi hade köpt henne en Micael Kors klocka samt ett presentkort på en nagelförlängning.
Som tur var så var det fantastiskt väder så vi kunde sitta utomhus. Det blev mammas tårta med jordgubbar och marsansås (bästa tårtan som finns!!) och jag och lillasyster plockade hallon i trädgården som lillasyster sen dekorerade med. Det blev en lyckad eftermiddag/kväll med släkt och vänner.
 
Igår var det lördag och då åkte jag, kärleke + M&G till golfbanan en sväng. Lille O fick vara hemma hos mamma, pappa och lillasyster som satt barnvakt. M tyckte att det var lite skönt att få lite "vuxentid" och det blev en trevlig tur. Banan var ju inte i bästa skick och kärlekens golfbag gick sönder men vi skrattade mest åt eländet. ;) 
När vi sen kom hem så grillade vi kyckling tillsammans allihop och vi fick gossa lite med lille O. Mys! <3
Efter middagen så skjutsade jag och kärleken in lillasyster och hennes bästis S till stan där de skulle käka lite och och dricka några drinkar. 
 
Idag så har vi som sagt inte kommit längre än in till soffan, men planen är att vi ska åka till stranden en sväng och kanske bada lite. Förhoppningsvis så får vi med oss M&G + lille O. :) I kväll är vi alla bortbjudna till min faster för lite grillning. Älskar att ha släkt och vänner nära. <3
 
Lilla grynet är i högform i magen här. Mysigt! <3 
Nu när det ska bli snitt så blir ju mitt förlossningsbrev lite annorlunda. Vet inte riktigt om jag ska skriva om det eller hur jag ska göra. Jag är ju inte klar det första som jag börjat skriva, och om jag ska använda det nu så måste jag skriva om det. Får nog fundera på den lite. 
Nått annat som vi inte behöver är profylaxkursen som vi köpte. Hahaha, det blir inte alltid som man tänkt sig. ;) 
Snitt beslutet känns iaf fortfarande helt rätt och nu längtar vi bara efter att det ska bli den 20 augusti. <3
 
Nu ska jag googla lite på namn för skruttisen. <3 :)
 
Tingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0