Nu är det liksom bara timmar kvar... Det är så stort och så svårt att förstå men vi är så lyckliga. <3 :) 
Alldeles nyss så ringde jag till förlossningen och fick reda på att vi skulle vara på plats kl 07:30. Det är rutin att man ringer dagen innan och får reda på vilken tid man ska vara på plats. 
Jag var nästan lite nervös när jag skulle ringa ifa de skulle säga att tyvärr så måste de flytta fram vår tid för att det är många akutsnitt. Men än så länge så har vi vår tid iaf och vi hoppas att vi får ha den kvar. :) 
 
Dagen idag har gått väldigt fort. Gick upp strax efter att kärleken åkt till jobbet och satte direkt igång en tvätt av våra sängkläder. Det är också något som BB vill att man gör dagen innan sista natten. De vill också att jag ska duscha idag + duscha imorgon bitti innan vi åker. 
Efter frukost så satte jag mig för att fixa lite mer med bilderna + att jag passade på att baka lite bröd. 
När klockan var tolv så åkte jag in till stan för att träffa V och få mina fransar fixade. Det var egentligen inte planerat att jag skulle fixa fransarna innan förlossningen men nu hörde V av sig och meddelade att hon hade en tid över kl ett så jag passade på. Det var skönt att få prata bort lite över en timme med en god vän. :) 
 
Kom hem vid klockan tre och då var jag rätt trött så det blev sängen och tv fram till klockan fem då det var dags att börja laga lite mat. Torsk i ugn med broccoli och ris. 
 
Nu ligger jag och kärleken i sängen och äter jordgubbar. Jag passar på att blogga lite och kärleken pratar med en av sina bröder i telefon. 
Telefonen har gått varm idag av samtal och sms. :) Många som vill önska oss lycka till och sportfrågan "hur känns det?" har vi fått svara på ganska många gånger idag. ;) 
 
Nu får vi se när jag skriver här nästa gång. Paddan åker med till BB men det kanske dröjer någon dag innan jag tar mig tiden. Vill tillbringa så mycket tid som möjligt med min nya lilla familj. <3 :) 
 
Ha det så bra allihop så hörs vi snart! 

Kommentarer
Postat av: A

Lycka till imorgon! :)

Svar: Tusen tack A! :)
enmammapavift.blogg.se

2013-08-19 @ 20:25:15
URL: http://ilngtansvrld.blogg.se
Postat av: Antara

Åååå ÄNTLIGEN!!!!
Jag är så nervös och glad för er skull!
Alla lycka till kramar till er!

Svar: Tack snälla du! :) Allt har gått jättebra och nu myser vi med vår lilla diamant! :) Kram
enmammapavift.blogg.se

2013-08-19 @ 22:21:21
URL: http://utanegetbarn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0