Tänk att vår lilla skatt nu är 5 dygn gammal. <3 På ett sätt känns det som om att det var igår hon kom till oss men samtidigt så känns det som om att hon alltid varit här hos oss. Kan inte förstå hur vi klarat oss utan henne innan hon kom. :) 
Ofta kommer jag på mig själv med att bara sitta och titta på henne. Jag är ju så kär i den lilla krabaten. <3 Jag blir liksom aldrig mätt på att titta på henne. Sötast i världen tycker ju vi att hon är, men vi är ju lite partiska. ;) 
 
De här dygnen med henne har gått så fort och det har funnits dåligt med tid att göra snånt som inte varit nödvändigt - typ blogga. ;) Men jag ska försöka att hitta lite tid och skriva ikapp. 
Börjar mitt nästa inlägg med dagen D - 2013-08-20. <3

Kommentarer
Postat av: dagijuli

ååh visst är den där känslan underbar o man kan int sluta pussa. man förstår inte va man gjorde innan man fick barn alltså... helt otroligt vad en sån liten krabat kan betyda ! <3

Svar: Jaaa, vad gjorde man innan man fick barn?!? :) Helt galet! Men otroligt lyckligt! :) <3
enmammapavift.blogg.se

2013-08-24 @ 20:53:45
URL: http://dagijuli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0