Igår var en hektisk dag... *puh* Jag glömmer nog bort att jag är höggravid ibland... Det kan resultera i en "angry-pregnant-woman" som min älskling säger. ;) 
 
Började dagen med att åka intill stan och handla. Parkeringsautomaten tog bara enkronor (!!) och vi hade ju såklart inga. Jag gick då till närmsta butik och frågade om jag fick växla till mig några enkronor så att vi kunde parkera. Icke!! Då blev jag sur! *suck* Slutade med att jag fick gå in till ICA och handla tuggummi för att få några enkronor. 
De visade sig att vi behövde EN krona för att hinna med det vi skulle på stan....
 
Jaja, vidare till andra delen av stan för att handla på Maxi. Gick bra förutom att jag redan var på dåligt humör. ;) 
 
Nästa stopp blev hos min kusin C (japp, jag har många kusiner, typ 16 tror jag) och hennes man M. Jättetrevligt att ses och prata lite graviditet. :) C är nämligen också gravid (med sin andra) och hon är beräknad till den 20:de oktober. 2 månader efter vår sessa. <3 
Deras första (W) föddes med kjejsarsnitt då han satt i säte så som vår lilla skrutt gör. Och både C och M var väldigt nöjda med beslutet att snitta. Kändes bra att höra då vi tagit samma beslut. :) 
Vi stannade där i ca 1 timme innan det var dags att bege sig hemåt och mot nästa punkt på agendan vilket var minigolf med familjen. 
 
Vanligtvis så brukar jag ligga i topp när det handlar om minigolf. Pappa och jag brukar vara de som slåss om första platsen. Men med en fotboll på magen så var det inte så lätt. ;) På första banan så snubblade jag också... :/ 
Landade pladask på marken och skrubbade upp ena handen och lite av ena knät. Det var inte så farligt men jag blev lite rädd - tänk om jag ramlat på grynet. Usch, hemska tanke! 
Placeringen blev iaf så att pappa vann, syster kom tvåa, kärleken trea, jag fyra och mamma kom på en hedrande sista plats men bara en poäng efter mig. :) 
 
Sen var det dags att åka hem och äta. Jag och kärleken stod för maten idag. Vi hade fixat ribs. Mums!! Efter att vi ätit så var det nästa steg på schemat - gå över till vännerna M&T och lilla L för en fika. Jag fick gossa med lilla L som nu är två månader. Lillskrutt! :) Tänk att vi har en sån liten om två veckor. TVÅ VECKOR!! :) <3 
 
När vi fikat klart så var klockan halv åtta och vi begav oss hemåt igen. Då var det dags att ta hand om naglarna. Efter det så var jag helst slut som artist! Somnade ovaggad kan jag säga. 
 
Och just nu är klockan kvart i 10 på morgonen tisdagen den 6 aug  och vi sitter i bilen på väg till fotografen som ska fota oss och magen. Ska bli superroligt! :) Jag har fotograferat lite för S (som fotografen heter) innan så det ska bli kul att träffas igen, det var några år sen sist. : )
 
Ha nu en fin dag! P & K 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0