Vilken rolig förmiddag vi hade hos vår fotograf F! :) 
 
Massa fina bilder blev det och sammnalagt så var vå där i lite över två timmar. Kan säga att jag var helt slut efter de där två timmarna. Det här med att vara modell är inte så glamouröst. ;) 
Vi tog bilder i både jeans och underkläder. Min tanke var att jag skulle lägga upp en bild här men nu får jag det tyvärr inte att fungera... Grr!! 
 
När vi kommit hem från fotografen så drog kärleken tillsammans med resten av familjen upp till sjön för att fiska. Det är perfekt fiskeväder idag och jag hade sååå gärna velat följa med... Men, men, jag fick stanna hemma. Att sitta i en båt i flera timmar går inte rent kroppsligt just nu. Jag fick helt enkelt stanna hemma. Passade på att ta en tupplur i en timme och nu är jag lite piggare igen. :) Lillskrutt har också varit i full gång. <3 

Kommentarer
Postat av: Cohen

Vad kul att fotograferas! Var din sambo med också eller var det bara mamma/magbilder? Varit sugen på det också men liksom aldrig blivit av, och nu känner jag mig mer som en svullen flodhäst som inte vill posa ;)

Svar: Haha, känner igen det där med flodhästkänslan. ;) Man är ju inte så smidig längre... Jo, men min sambo var också med på bilderna. Jättekul att ha kvar och spara. :) Rekommenderas varmt trots flodhästen. ;)
enmammapavift.blogg.se

2013-08-08 @ 09:48:01
URL: http://www.ettlivblirtill.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0