Det här med humörsvängningar är ju lite spännande - jag känner att jag drabbats av dem. ;) 
Häromdagen så kunde jag inte hålla tårarna borta när jag tittade på reprisen av Allsång på skansen. Det var inte ens någon superspeciell låt, "Vart ska vi sova i natt", lite udda kan man tycka. :) 
Men mest känns svängningarna åt andra hållet... Jag kan ju bli arg/sur/irriterad på en sekund och för ingenting. 
Och jag är inte sån i "vanliga fall". Idag har det varit lite av en sån dag, kanske beror på att jag börjar bli lite less på att gå här hemma själv. Jag veeeet att jag ska passa på att njuta de sista dagarna av magen och det gör jag också men jag längtar så mycket nu och i ärlighetens namn så är det inte så kul att bara vara hemma själv hela tiden...
 
Försöker att sysselsätta mig själv på dagarna, idag har det blivit rensning/städning av badrumsskåpet. Välbehövligt! Fortsatt jobba på med våra bilder, solat lite, satt in papper (fakturor och annat skräp) i vår pärm och kört en tvättmaskin. Ingen matlagning idag, har ätit rester från igår. 
 
Nu kom min älskling hem - ska gå och krama på honom! :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0