Ja, den där narkosbedömningen som vi var på igår var ju lite... hur ska jag säga... den kändes lite onödig nästan.
Vi fick träffa en narkosläkare som frågade om jag var frisk, hade några allergier eller åt några mediciner. Allt det där hade jag skrivit ner i hälsodeklarationen som vi skulle fylla i innan besöket och lämna in.
Sen frågade han om vi hade några frågor och vi ställde de få vi hade och han berättade lite grann om hur bedövningen skulle gå till.
Efter 10-15 min så var vi klara och fick gå hem. Kändes liksom som att man kunde ha inkluderat det här mötet i något av de andra mötena vi varit på. Men, men, nu har vi varit där iaf och nu kvarstår bara ett besök (på fredag) innan det är dags. :) Det som ska göras på fredag är att jag ska ta lite blodprover.
 
När vi skulle lämna sjukhuset igår så frågade jag om den där specialtvålen som min kompis M berättade om. Den som man skulle skrubba sig med och som man fick köpa på apoteket. Det visade sig att den behövdes inte. :D Det var tydligen bara vissa sjukhus som körde med den. Måste säga att det kändes skönt, huden min blir så torr ändå. :)
 
När vi kom hem så vilade vi lite i sängen och sen åkte kärleken iväg och tränade. Jag passade på att baka lite bröd. På kvällen så satte vi oss med varsin dator för att uppdatera våra CV. Ligger lite efter med det just nu och känner att jag vill ha det "up-to-date", man vet aldrig när man behöver det. :)
 
Idag har jag gjort ännu fler matlådor, denna gång blev det kyckling wook. Har även suttit ute på terrassen och solat lite. Men nu verkar det vara ett riktigt oväder på ingång så nu passar jag på att rensa lite bland alla hundratals bilder man sparat genom tiderna... *puh* Misstänker att antalet bilder kommer att mångdubblas flera ggr om from nästa vecka. ;)
 
Ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0