Så var det tisdag och idag har Selmis varit hos sjukgymnasten igen. Och det gick jättebra! :D
Vi har övat på att stärka upp musklerna i Selmis nacke och vi fick med beröm godkänt på vår hemläxa. Dock så ska vi fortsätta att träna nacken. Lättast gör man det genom att Selmis ligger på mage på ett lite hårdare underlag men eftersom att vår prinsessa inte gillar det alls så får vi träna genom att hon ligger på mina smalben som jag lyfter upp i luften.
Sjukgymnasten kollade även hur bra Selman kan titta åt alla håll och hennes huvudform. Allt det gick också bra och Selmis huvudform var tom exemplarisk. :D
Moster hängde med oss till sjukgymnasten och efter att vi varit där tog vi en prommis till Kungsträdgården och julmarknaden där. Inte då mycket att hurra för men lite mysigt ändå. Gick väl runt på typ tre minuter tror jag. ;) 
Julkänslan infann sig inte heller då det idag är typ 3 grader varmt och lite regn i luften...
Sen var det dags att bege sig till tunnelbanan. Väl där så upptäcker vi att hissen är sönder. :/
 
Å nej tänkte jag. Hade inte alls nåhon lust med att ta vagnen i den galet långa rulltrappan som är där. En av killarna som jobbade med hissen frågade då om jag ville ha hjälp. Dagens ros till honom som tog sig tid att hjälpa oss ner. :) Visst, hade säkert klarat av det själv men jag undviker gärna rulltrappor med vagnen. Känns inte så säkert Och dessutom så har jag inte övat på det.
 
Nu har vi kommit hem och Semlan har sovit en stund men nu vaknat igen. Strax efter fyra idag så är det dags för första vaccinsprutorna för Selmis. :/ Usch va jag helst skulle vilja låta henne slippa dem... Men det är ju viktigt för framtiden. Mammahjärtat kommer att gråta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0