Nu ligger jag äntligen hemma i sängen, precis hemkommen från en tur till Norge. Grynets första flygtur. ;) Åkte i går morse (ap-tidigt) och kom hem för ca en timme sen. Det blev en riktigt bra tur med bra möten som gick över förväntan. Så nu kommer jag tillbaka till jobbet med lite ny energi. :) Oftast så brukar jag bo på hotell när jag är ute och reser i jobbet men denna gång bodde jag hos min kusin. Sååå mycket trevligare och tiden bara sprang iväg. Iom att hon bor i Norge så är det inte så ofta vi ses... Hon och hennes sambo har nyligen (för ett år sen) flyttat in i sitt nya hus - verkligen ett fint hus! Inrett i en vit romantisk stil. Hemtrevligt och mysigt! Det är när man är borta på såna här turer som man märker hur bra man verkligen trivs hemma. Har längtat efter kärleken, mitt hem och min säng. <3 Imorgon är det en stor dag, det är dags för KUB-testet. Väldigt spännande!! Hoppas få se en bild på ett fint, välskapt litet gryn. <3

Kommentarer
Postat av: Cohen

Lycka till på kubet. Det är jätteballt att se en liten människoformad varelse där inne :)

Svar: Tack så mycket!! :) Det var verkligen en mäktig känsla! :)
enmammapavift.blogg.se

2013-02-21 @ 16:55:04
URL: http://www.ettlivblirtill.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0