De senaste gångerna jag tyckt mig känna att illamåendet gett med sig och sagt det till någon så har jag direkt fått ett bakslag. Inte roligt! 
Men nu känns det som om att det är på rätt väg - på riktigt! Idag har jag nog inte varit illamående alls. :) 
Har man inte varit i den här sitsen så är det svårt att förstå - men jag kan säga att det är en sån befriande känsla att slippa det! :D Vecka tolv plus några dagar. Då verkar det lätta för mig. 
Kommer säkert att få dåliga dagar igen men det känns långt till "dygnet-runt-illamående". :)
 
Har även kännt mig lite piggare. Imorse (kors i taket) så var jag på jobbet tjugo övrer sex!!! Det nI! 
Jobbade till fyra och har fortfarande energi kvar - ljuvligt! 
 
Håller på att laga mat, fisk i ugn med broccoli, serveras med ris. Gott! 
Ikväll ska vi träffa vår granne för att dricka lite te och prata lite strunt. Vi ses så sällan, bara någon gång i trapphuset, så nu bokade vi in en fika. Ska bli trevligt! 
 
Imorgon ska jag ÄNTLIGEN få bli fin i håret igen! Ska hem till lillasysters väninna och fixa mig. Längtar! 
 
Ha en fin kväll! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0