Trots att lilla grynet fortfarande är så litet så påverkar han/hon mig.
Det syns ganska tydligt att jag är gravid om man säger så. :)
Magen är svullen och det är svårt att hitta kläder i garderoben som döljer bulan.
Men det är ett kärtbesvär! :) 
Vi är fortfarande lediga från jobbet, börjar på måndag, då ska det bli spännande att se hur det går...
 
Illamåendet är ett inte lika kärt besvär... Det är ingen fara men från och till så är det lite jobbigt.
När jag mår som mest illa brukar jag tänka att det är ett sätt för grynet att tala om att hon/han är där.
<3
 
Nu är det 2013, oj va fort 2012 gick!! 
Vi hann med så mycket och det var ett riktigt bra år.
Vi hoppas att 2013 blir lika härligt! 
Vi har ju en härlig resa framför oss.
<3
 
Nyårsafton blev en lugn men riktigt trevlig tillställning.
Åt trerätters, tittade på raketer, spelade spel och skrattade gott.
Vem visste tex att Ölandsbron går över till Danmark?! ;) 
 
Vi har precis ätit frukost men landade nu i sängen igen.
Blogga lite och om en stund ta en promenad, sen in till stan en vända och göra sig lite fin.
Avslutar sen eftermiddagen på gymmet tillsammans med kärleken och systeryster. 
Fin dag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0