Igår kändes det verkligen som att jag var bakis hela dagen... 
Typiskt när ungarna var här.
Hela tiden på leklandet så fick jag sitta på en stol och vila.
Mådde illa och kände mig febrig, åt jag inte så mådde jag illa och åt jag så mådde jag illa av det med.
 
På kvällskisten efter att jag fått sova en stund på eftermiddagen så blev det lite bättre.
Vi passade på att åka till våra vänner som fick sin lilla dotter strax innan jul.
Sicken liten sötnos!
Hon sov mest hela tiden och gossade. Bäst var det när hon låg på mitt bröst och myste.
 
Idag har vi tagit det väldigt lungt så här långt.
Men kl 13.00 har jag tid hos PT Mikalea på gymmet. Vi ska gå igenom lite övningar som är bra för mig som gravid. Vi ska även kika på vad om inte passar sig så bra.
Ikväll blir det antingen middag hemma eller träffa ytterligare ett par vänner som precis fått barn. 
Babyboom nu! 
 
Ta vara på dagen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0