Det här med att vara gravid har gjort mig betydligt mycket tröttare än jag varit innan.

Att rör på sig så som att träna har inte ens kommit upp på tapeten, jag är för trött!

Och jag är ändå van att röra på mig så det är en liten omställning…

Berättade för mamma i helgen att jag var så trött och hon tvingade i väg mig till doktorn nu i morse.

 

Speciell läkare jag träffade!

Han frågade mig vad jag sökte för och jag berättade att jag är gravid i v.9 och att jag är väldigt trött och andfådd.

Då frågade han mig vilka blodprover jag ville ta… Trodde kanske att han skulle berätta för mig vad som behövdes…

Innan jag pratade med läkaren så trodde jag att det skulle räcka med ett stick i fingret och att jag skulle få svar på en gång.

Det här slutade med att jag fick ta tre rör och får svar på onsdag.

Jaja, det blir väl bra att kolla upp lite mer än tänkt, det skadar ju inte. :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0