Idag har vi inte gjort många knop. 
Lite svårt när man inte mår så bra...
Ser väldigt mycket fram emot när illamåendet går över!
Men jag tar mer än gärna alla symptom, jag vet ju vad det leder till.
Hade jag unte haft några symptom så hade jag säkert gått runt och undrat om allr var okej iatället. :) 
 
Sverige förlorade precis JVM, lite trist. Men USA var bra, så det var kanske rättvist på någotvis.
Ikväll blir det mysmiddag och fortsatt soffhäng.
Det ska serveras älgfile med hasselbackspotatis! 
Till det god sallad och vatten. ;) Inge vin här inte!
Men så gott!! 
Är så himla glad i mat nuförtiden och längtar till varenda måltid. :) 
 
Igår åkte vi ut och hälsade på några kompisar igen, träffade lille Malte för första gången.
Han var så söt och vi fick öva lite igen. ;) 
Det är många fina namn på bebisarna kring oss.
Malte, Emilia, Oscar (antagligen så blir det Oscar iaf) och Elise.
Spännande att se vad kommande bebisar kommer att heta.
Vi väntar på två stycken majbebisar och sen kommer vår lilla augustibebis. <3
Det är lite svårt med namn tycker jag.
Vi är nog (iaf just nu) överrens om ett pojknamn, tjejnamnet vacklar jag lite på men kärleken är bestämd. ;)
Ja, vi fåt väl se. Vi har ju en stund på oss att fundera. 
 
Nu ska vi njuta av lördagskvällen. 
<3
 

Kommentarer
Postat av: dagijuli

hej
så dina symtom har kommt) vad har du för symtom?
jag hr inte haft några under hela tiden typ och nu är de ännu färre när jag går in i v13 imorgno.. man är rätt nojjig o fast jag fått göra vul 3 ggr (första 2 för att kolla v6 lit tidigt o sen veckan efter att bekräfta att vi verkigen såg ett litet hjärta i v6) o v 10 när jag fick blödning. ändå förstår man inte riktigt o vågar inte hoppas!
oj ni har ett killnamn . det är ju bra vi har tjej namn men killnamn är så svårt
ska ni kolla könet?
kram o hoppas ni får en fin vecka!

Svar: Jadu, det är ju diverse symptom! ;) Men det är mest illamåendet som är jobbigt. I nästa vecka blir det UL - DET ska bli spännande! :) Ja men det här med namn är verkligen svårt och vi hinner säkert ändra oss till det är dags. ;) Vi har absolut tänkt kolla om det blir en tjej eller kille, hur vill ni göra? :) Stor kram!!
enmammapavift.blogg.se

2013-01-06 @ 19:58:11
URL: http://dagijuli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0