I torsdags var vi med om något magiskt! Vi på ultraljud och vi fick se ett litet litet gryn i min mage. <3
Och vi såg hur det lilla grynets hjärta slog - galet häftigt och mäktig känsla! :)
 
Nu känns det liksom lite mer verkligt än tidigare och jag har på något vis mer överseende med illamåendet... ;)
Läkaren vi träffade sa nämligen att illamåendet var ett bra symptom och att det var ett tecken på att det finns mycket hormoner i min kropp.
 
Sååå skönt att veta att allt var okej och att det faktiskt var ett litet gryn där inne. :) <3
 
Efter att vi gått ut från läkaren kom en av sjuksköterskorna fram och gav oss en bamsekram. Så härligt att vi äntligen fick bli det där lyckliga paret som lyckats.
Det där var vårt sista besök på kliniken (iaf för denna gång, vi har ju två syskon i frysen) och det var lite sorgligt att säga hejdå. Man har blivit fäst vid alla där... Ett kanonställe som jag verkligen rekommenderar!!
 
Så då var det dags att skriva in sig på mödravården då. Ringde det stället som ligger närmast där vi bor och fick två tider. Ett besök gällande hälsosamtal i grupp och ett inskrivningsbesök.
Vi ska självklart gå båda två, så härligt att ha en sambo som är så engagerad! <3
 
Nu är det helg igen, veckan har varit lite dryg så det var skönt att få stänga ner datorn och gå hem.
Inga planer alls för dessa dagar, skönt!
 
Må så gott!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0