Har kommit på att jag kanske ska börja skriva ner vad jag äter.
Anledningen är att jag blir så förbaskat svullen - men bara vissa dagar.
På nyårsdagskvällen såg det ut som att jag var i fjärde månaden....
Man behöver inte vara en detektiv för att lista ut att det kvällen berodde på pizzan och godiset....
Blev iaf svullen som en ballong!! 
Så inge mer pizza, men det blir inga problem att hålla mig från det iom att jag bara äter pizza typ två-tre ggr per år.
Godiset är inte heller något problem. Har fått total avsmak för godis.
Choklad är värst, usch! 
Choklad har tidigare varit min favorit....
 
Nu är klockan 10.50 och jag har hittills bara fått i mig frukt, vill inte ha något annat...
Annars är salt mat min favorit just nu.
Gott!!
Och mat i allmänhet! ;) 
Jag har aldrig varit någon "storätare" men nu har tom pappa konstaterat att jag äter mer.
Som han uttryckte sig: Roligt att se dig äta också! :) 
Finaste pappa! <3
 
Vägde mig innan vi åkte hem från föräldrarna, då sa vågen 56,7 kg.
Ska väga mig snart igen så får vi se om det går uppåt. :)
 
Snart kommer kärlekens syster och hennes barn hit.
Vi ska åka ut till leklandet och busa. :)
Men först ska vi äta lite lunch tillsammans, spagetti och köttfärssås.
Gott!!
 

Kommentarer
Postat av: dagijuli

hej
matdagbok är aldrig fel o skriva. min mage var också jättsvullen i början speciellt på eftermiddagarna. mitt chokladsug ( o jag älskar choklad) försvann också de första veckorna o jag sa till sambn att det var ju toppen ..dock kom suget tillbaka o nu under jul mm har jag ätit mer än nånsin =(
god fortsättning. är så glad fr er skull)

Svar: Hej hej, jaha se där, väldigt lika för oss då. :) Kunde du konstatera vad det var som gjorde din mage svullen? Jag hoppas att mitt anit-chokladsug håller i sig, det är iaf fortfarande kvar idag. :) God fortsättning till er också - hoppas att 2013 blir ett super år!
enmammapavift.blogg.se

2013-01-03 @ 11:42:53
URL: http://dagijuli.blogg.se
Postat av: dagijuli

tjo
nä tror att min mage svullnade upp för tarmarna börjar ju jobba på ett annat sätt osv detä r nog rätt vanligt att magen svullnar upp i de veckorna.. nu är det bättre till o från...
jag har dock inte haft några andra symtom direkt...o ingen förstoppning eller diaré som vissa kan få ...
vad har du för symtom?

Svar: Jag känner att uppblåsheten minskar betydligt om jag äter bra. :) Just nu har jag dille på makrill. ;) Annars så är det mest illamående för mig och trötthet. Det är de grejer som märks mest. Lite metallsmak i munnen och trög mage har jag också men det är ingen fara. Blir iaf väldigt glad när illamåendet går över!,
enmammapavift.blogg.se

2013-01-04 @ 11:07:39
URL: http://dagjuli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0