Trots att det känns som att dagarna sniiiiglar sig fram så försvinner dem i ett naffs.
Märkte det nu när jag konstaterade att det var väldigt länge sen jag bloggade...
 
Vi är nu i v. 7+6. :D
Illamåendet håller i sig och jag går sakta men säkert upp lite i vikt. :)
Jag har ofta tänkt på bloggen den senaste veckan men jag har inte kommit mig för att skriva. 
Det blir också lite svårt nu när jag mår illa större delen av dynget. När jag får lite tid över ligger jag gärna i sängen eller soffan och knaprar på en riskaka och fokuserar på att inte kräkas... Så har det varit sista tiden...
 
Det som funkar bäst mot illamåendet är att inte äta för stora portioner + att äta ganska ofta.
Har gjort misstaget att äta alldeles för mycket nån middag - det har jag sen fått sota för hela kvällen...
Och det jag mest är sugen på just nu är kaviar... Udda, men jag är glad att det inte är godis iaf. :)
 
Illamåendet gör att man längtar till augusti ännu mer än innan. Härom natten så drömde jag om Grynet också. Såå mysigt! <3 Då längtade jag lite extra på morgonkvisten när jag vaknade.
 
Det är ju en babyboom hos våra vänner och de senaste helgerna har vi haft fullt upp med att åka runt och träffa alla små nykomlingar. Vi var iväg och träffade kärlekens vänner på en middag och då berättade vi att vi också ska bli föräldrar - alla blev så glada. :) Känns skönt att kunna berätta för vissa för man får lite mer förståelse med allt som har med mat, illamående och alkohol att göra.
 
Jag har även berättat för min chef och det gick jättbra. Han visste ju att vi gått igenom IVF:er så jag kände att det var bäst att berätta. Även han blev glad och gav mig en stor kram.
 
Nu ska jag knapra riskaka...
 
Må så gott!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0