Tackar min fina sambo för gästspelsinlägget - du är bäst! :)
 
Igår så ringde läkaren angående mina provsvar och allt såg tydligen väldigt fint ut! Skönt!!
Visserligen hade jag lite svårt att höra vad han sa, men jag fattade så mycket att det såg bra ut.
Bad honom skicka mig ett brev med alla provsvar så att jag har dem.
 
Jag vet knappt om jag vågar skriva det men jag tror att jag börjar må lite bättre. :)
Illamåendet finns inte där hela tiden vilket är väldigt härligt! Kanske inte heller är fullt lika trött.
Med de sagt så är det fortfarande så att jag spenderar kvällarna i horisontalläge. ;)
 
I går fick vi reda på att ytterligare ett kompispar ska få en liten knodd. Så roligt!! Den bebben kommer i juni.
Det börjar bli många bebbar nu. <3
 
I helgen så åker vi till svärmor och hälsar på. Blir en lugn helg men det ska bli mysigt att få komma bort lite.
 
Puss å kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0