Även fast jag "bara" gått upp a: 9-10 kg så börjar det kännas lite tungt och otympligt nu. 
Det är svårt att hitta en skön sittställning i soffan och samma sak i sängen. Inatt var jag uppe både kvart i tolv och kvart i ett pga att det gjorde ont.
Det är oftast högersidan som krånglar trots att jag bara sover på rygg och på vänster sida. 
 
Vår lilla fröken bökar runt och håller låda i magen vilket är sjukt mysigt. :) Visst, det gör lite ont då och då men det är värt det. Det är så lugnande att veta att hon är där inne. <3
Imorgon så är det dags för vändningsförsöket. Jag känner mig lite spänd inför det men jag hoppas att det kommer att gå bra och att det inte kommer att göra ont. Vi ska vara på sjukhuset kl 08.00 imorgon bitti och sen ska vi räkna med att stanna där en halv dag. Proceduren är tydligen att en BM först med händerna kollar hur prinsessan ligger (det har ju gått sådär att kolla med bara händerna innan...) sedan ska de lyssna på hjärtljuden i en halvtimme. Nästa steg är ultraljud för att bekräfta hur hon ligger och sen kör man försöket. 
Efter försöket så är det dags att lyssna på hjärtljuden i ca 30 minuter igen. Sen ska det vara klart. :) 
 
Så imorgon vid lunch planerar vi att fortsätta att semestra lite, då hemma hos mina föräldrar. Jag längtar verkligen dit nu! :) Lillasyster fyller ju också 20 år imorgon så det ska bli mys att få träffa henne. <3 Födelsedagsfirandet flyttade familjen till fredag så att vi skulle hinna upp. 
 
I går så träffade vi min kusin och hennes sambo O. Supermysigt!! Vi möttes här hemma hos oss och sen tog vi en prommenad till Fjärilshuset. Det blev en fin tun men lite jobbigt att gå långt. Kan inte säga att Fjärilshuset var någon kanon hit men det var trevligt. Häftigt att se de allra största fjärilarna. Efter turen så gick vi tillbaka hem till oss och fikade med kladdkaka, jordgubbar och grädde. Mums! 
På kvällen så ösregnade det så jag och kärleken kollade film och mysde. 
 
Idag ska det bli lite finare väder igen. Vi har inga större planer så vi får se vad dagen erbjuder. 
 
Ha en härlig dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0