Imorse när jag ställde mig på vågen så visade den 64,1 kg. Det innebär att jag har gått upp ca: 8 kg. Och det känns!

Men lilla skrutt vägen ju ca: 2,2 kg nu så det är ju inte så konstigt att viktkurvan pekar uppåt. ;)

 

Nu är det 49 dagar kvar tills BF för vårt lilla troll. <3 Jag längtar sååå efter henne!

I natt så började vi sova med hennes filt mellan oss. Så gossigt! Läste någonstans att det kunde vara ett bra knep att ta till så att filten luktar som mamma och pappa. <3

Såå mycket kärlek liksom!

Så när jag gick imorse så la jag filten på sambon som sov vidare. Mysigt!

 

Kärleken har ju fått semester nu men jag har 5 dagar kvar. Eller snart är det bara 4. ;)

Dagen på jobbet idag har gått åt till att rensa, rensa, rensa. Datorn är i princip rensad och klar nu och nyss kom vår vaktmästare förbi med en kartong till mig så att jag kan börja packa ner mina saker också.

Det börjar kännas så definitivt nu!! Men jag förstår det ändå inte. ;)

 

Helgen har varit jättemysig! Det började med att jag rövade bort kärleken och så sov vi på Nordic Light hotell. Hade bokat den här natten redan i maj månad.

Ville fira att kärleken fått sin efterlängtade semester. På kvällen så åt vi gott på Jensen Boefhus (eller hur det nu stavas…), det blev nya favoriten ribs. :)

Lördagsförmiddagen tillbringades på terrassen i kanonvackert väder! På eftermiddagen åkte vi över till ET + E och umgicks lite.

Kärleken och T satte upp deras nya komod och det blev väldigt fint! Under tiden passade jag och E på att kika på bilder från förr.

Vi fick oss ett gott skratt åt många av bilderna. ;) Extra roligt var det att se bilderna från 2010, typ första bilderna på mig och kärleken.

Vi kunde konstatera att vi var lite vildare då än nu. ;)

 

Söndagen börjades på terrassen i det underbara vädret, det är ju så skönt att bara sola och vila. Vid två tiden så blev det lite för varmt (knappt så att man vågar säga såna saker…) så då drog vi iväg till

Barnens Hus i Bromma. Införskaffade en skötväska, ett par byxor och en body till grynet + lite annat smått och gott som vi behövde. Det var även här som vi köpte grynets nya filt som vi sov med i natt.

Vid halv sju kom sen syster och M över på middag. Vi grillade ribs och kycklingklubbor. Till efterätt så hade syster gjort en supergod rabarberpaj. Mumma! Det blev inget kvar av den till nästa dag kan jag säga. ;)

 

Och idag är det måndag och min sista vecka innan mammaledigheten. DET är galet! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0