I går blev det en lång dag med mycket aktivitet, väldigt trevligt! 
Vi började dagen med att ta bilen vid halv tio till Norrviddinge för att möta upp svärmor och äta lite lunch. 
Spagetti och köttfärssås - mums! :) 
Sedan åkte vi tillsammans iväg och besökte först kärlekens mormor och sedan kärlekens farmor. 
Två söta damer på 95 resp 90 år. Mysigt att få träffa dem eftersom att vi inte haft möjlighet till det tidigare.
Vi passade också på att ta lite kort så nu finns vår lilla tjej med på bild tillsammans med sin ena gammelmormor och sin ena gammelfarmor. Roligt att ha som minne! :) 
I bilen på väg från besöken så diskuterade jag och kärleken att man har ju faktiskt två gammelmormor/morfar och två gammelfarmor/farfar. Tyvärr så har mina gått bort sedan en tid tillbaka men jag minns dem väldigt kärt i hjärtat! <3
 
Efter besöken så åkte vi till Väla shoppingcenter för att kika lite. Det blev några nya Eton skjortor till lärleken och jag köpte en tröja. 
 
Sedan så bar det av till Råå och kärlekens moster och hennes man. Där bjöds vi på grillade korvar i alla dess former. Väldigt gott och trevligt!! 
Vi hade alla köpt biljetter till stand up showen BadJävlar så vid sjutiden tog vi bilen in till Helsingborg.
Showen utspelade sig utomhus på typ en amfiteater. Vi hade ju så härligt väder så det var nice att få vara utomhus. Dock så blev vi nog allihop lite besvikna på showen. Den ende som levererade var Björn Gustavsson (vilken kul prick!!) resten kändes bara gubbsjuka med ett väldigt stor behov av att hävda sig och att vara värst. Inte så roliga... Men det var ändå en väldigt härlig kväll med bra sällskap! :) 
 
Vi åkte sedan tillbaka till Råå och sov över där. Morgonen började "vi" med ett morgondopp i havet. Alltså alla utom mig och grynet. ;) Sen blev det frukost innan vi sa hejdå och åkte hem till stugan igen imorse.
 
Idag är det STEKANDE varmt!! Strax under 30 grader... Jag klarar solen bra och har oftast inga problem med att vara ute i gasset men idag har det varit omöjligt. Det är först nu tjugo i sex som jag kunnat sätta mig i solen. Så här sitter jag nu och bloggar. Mys!!! :) 
 
Ikväll kommer en av kärlekens andra bröder med sin flickvän hit. Det ska bli kul! Kärleken har ju 5 syskon och hittills så har vi bara träffat 2 under semestern. Jag har bara ett syskon, en lillasyster, och henne ser vi ofta iom att vi bor i Stockholm båda två. <3
 
En golfrunda är planerad till kvällen men vi får se om jag hakar på eller inte, beror lite på hur det känns. Lillskrutt snurrar mycket och det kan göra rätt ont ibland. Men hellre att det gör ont än att jag inte känner henne röra sig.
Det ska bli väldigt spännande med ultraljudet på torsdag, hoppas på att hon lagt sig tillrätta då. Misstänker dock att hon inte har det iom att hon snurrar runt runt fortfarande. :) 
 
Min pannkakstårta! :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0