Nu har jag exakt 6,5 arbetsdagar kvar på jobbet innan jag går på semester och vidare in på vårt livs största äventyr. :) Kärleken har bara 2 dagar kvar innan sin semester. Som tur var så har det lugnat ner sig lite på våra jobb nu så vi kan andas ut de sisa dagarna och inte bara stressa. 
 
Just nu sitter kärleken och målar vårt nya skoställ som han har byggt. Det blir jättefint!! :) Hittills har vi haft alla vår skor inslänga i botten på garderoben men nu blir det ordning och reda. 
Vi konstaterade att det nog kommer att vara en liten tjej som gärna kommer att stå mot stället sen och riva ut alla skor. ;) Perfekt att resa sig mot liksom. :) 
 
Häromdagen så tittade vi på tv på ett program från USA (tror jag att det var) om gravida som väljer att adoptera bort sina barn. Åååå va det gjorde ont att se programmet! Så sorgligt och ledsamt för mammorna som av olika anledningar gav upp sina barn, men samtidigt en sån stor lycka för de barnlösa paren som fick sitt älskade barn. Jag är så glad att jag inte ens behöver tänka i såna banor. Lycklig och tillsammans med mannen i mitt liv ska vi nu bilda familj. <3
 
Magen min växer och blir större. <3 Vissa dagar är jag tokhungrig mest hela tiden och andra dagar vill jag inte ha något alls. Hon hickar väldigt mycket också, hela magen skumpar upp och ner. :) Funderar lite på när hon har tänkt att vända sig med huvudet neråt. Hoppas väldigt mycket på att slippa vändningsförsök! 
Kikade på nätet igår och kunde konstatera att man räknas som höggravid vid ca v.35 - och dit är det inte långt! Jag kan inte förstå hur fort tiden gått sedan vi fick vårt efterlängtade plus. <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0