Tänk att nu har jag jobbat min sista dag på ett väldigt lång tag!! :) Det kändes lite vemodigt att säga hejdå till alla kollegorna i fredags och tömma skrivbordet. Det kändes nästan lite sorgligt... Men samtidigt jättehärligt! :) 
Nu är det semester fram till mitten av september och sen går jag på mammaledigheten. Jag har nog fortfarande inte fattat det här. :) 
 
När jag kom hem i fredags så låg det ett brev till mig på bordet. Det var från min älskling som grattade mig till att äntligen ha jobbat klart och att han ville köpa mig en present. Hur gullig är han inte!?! <3 Det kom lite tårar, så glad blev jag över det fina brevet. <3 
 
Fredag natt så satte vi oss i bilen och åkte iväg på semester så nu befinner vi oss i Skåne i svärfars hus vid havet. Iom att vi åkte 02.30 på natten så åt vi inte någon frukost innan vi åkte. Frukosten åt vi istället vid Brahe hus kl 05.00. Sååå vackert det var där!! Helt ensamma i soluppgången. <3
Vid klockan nio på morgonen var vi då framme i Skåne och det blev en fantastisk dag! 
Vi börjde dagen med att gå ner till stranden och hänga där i nån timme, sen blev jag hungrig så då var det bara att gå hem. ;) 
 
Idag är det tisdag och vårt lilla gryn fyller 35 veckor. <3
Det börjar verkligen att närma sig nu! Igår kväll när vi la oss så kom nervositeten för förlossningen krypande igen. Det är ju så nära nu! Måste börja öva på profylaxen typ NU!
Vi vet ju inte ens om hon vill stanna inne till v.40. 
 
Kärlekens bonusmamma går i biltankar här och igår var vi iväg och tittade på lite olika bilar. Det höll på att bli en Tiguan men efter nån timme av provkörade och förhandlande så åkte vi hem utan bil. 
Idag hittade de ett nytt objekt, en Volvo X60, och heeeeeeela morgonen har gått åt till att googla, undersöka, googla lite till och diskutera fram och tillbaka. Helt ärligt så tror jag knappt att de kommer bestämma sig idag om de vill ha bilen eller inte... Suck! Bara att bestämma sig! 
Visst, det är mycket pengar men ibland är det bara att bestämma sig! Det är mer min och kärlekens stil. ;) 
 
Idag är det inte så vackert väder så jag och kärleken planerar att åka in till stan en vända. Ska bli mysigt! Kika lite i affärer och bara strosa. :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0