Det har varit några riktigt lata dagar här hemma. Så jädra skönt när man har kommit in i semesterlunken och inte känner sig stressad av att göra ingenting. :)
 
I fredags så hade vi ju middagsbesök, en riktigt mysig och varm kväll ute på terrassen.
Det var tom lite för varmt (vågar knappat säga de orden) så vi fick äta huvudrätten inne men både fördrinken och efterrätten tog vi ute på terrassen. Jag är verkligen kär i vår terrass! Den är underbar! <3
När M+J och lille M kom så fick vi en babysitter så nu har vi en sån också - kanon! Dessutom så matchar den färgerna i vårt tv-rum. ;)
Kärleken pratade nyss med M på telefon här och då fick vi en baby-björn också. I utbyte så ville M ha rådgivning när de ska göra om sitt kök. Bra deal tyckte jag. ;)
Så nu tror jag faktiskt inte att vi har något speciellt kvar på inköpslistan. Visst, det kommer ju att bli lite blöjor och annat smått och gott men inga större prylar. Vi längtar såååå mycket efter vår prinsessa nu! :) <3
 
I lördags så blev det en väääldigt lugn dag, vi kollade lite på fil + några avsnitt av "En unge i minuten". Det blev en liten sväng ner till centrum också för att köpa en kabel som kärleken behövde. Avslutade kvällen med att göra lax till middag. That´s it - nått mer gjorde vi nog inte.  :)
 
I går söndag så blev det lite av en "rensar-dag", kärleken rensade vår tv-bänk som innehåller allt mellan himmel och jord (men mest tekniska prylar) och nu ska vi sälja bort en hel del på Blocket. Jag rensade min garderob... Sååå behövligt och jag är glad att jag gjorde det innan vår prinsessa kommer. :)
På kvällen så gjorde vi nått som alla säger att vi ska "passa på att göra nu innan bebisen kommer". Vi gick på bio och såg: Now you see me. En bra film, värd att se. Dock så var det galet varmt på bion och att sitta still i två timmar i en inte alltför bekväm stol var lite jobbigt.
Grynet var igång under hela filmen, vet inte vad hon hade för sig. Kände som att hon hade cirkusuppvisning. ;)
 
Idag är det måndag och kärleken går in på sin näst sista vecka av semestern. Så hade det även varit för mig men nu är det ju inte så för jag ska ta hand om vår lilla prinsessa. <3 :)
Hittills idag har det inte hänt mycket här hemma. Jag har hunnit tagit en tupplur två ggr redan och klockan är bara halv tre. ;)
Nu ska vi iaf ta en tripp ner till centrum och köpa en ny bh till mig. Jag vill gärna ha en vit till fotograferingen. :)
 
Imorgon ska vi träffa min kusin + hennes sambo som bor i Norge men som är här på besök. Trevligt!
 
Ha en fin dag - nu ska jag skriva klart förlossningsbrevet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0